Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

TORSDAGSLYCKA

Publicerad 2015-01-29 20:45:00 i Livet,

 

FOUR. Bjuder på ett par bilder från min instagram från de senaste dagarna då både skridskoåkning med mina favorittjejer och en iskall promenad i söndags morse har hunnits med. Imorgon är det äntligen fredag, som jag längtat! Denna veckan har varit riktigt seg med mycket plugg och jobb - men jag ska egentligen inte klaga. I helgen blir det troligen inte många knop - har lite lösa planer än så länge men får se vad det blir av dem. Nu, te och lite plugg, kram!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela