Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

LÖRDAG

Publicerad 2015-02-21 21:51:00 i Livet,

 

Med facit i hand har bloggen stått tom nästan hela veckan. Ber om ursäkt för det och nej, jag ska inte sluta blogga, livet har bara kommit emellan med mycket som hänt. Har haft en väldigt skön och relativt lugn vecka - det behövdes kan jag lova. 

Jobbar ikväll fram till tolvtiden och sedan väntar sängen för min del. 

 Gårdagen spenderades med vänner på maskerad, hade otroligt roligt kan jag lova. Hade tänkt hinna gå igenom kameran imorgon så ska jag se om det hittas några bilder som är tillräckligt normala att visas här haha, återstår att se med andra ord! 

Har ni haft en fin vecka vänner? 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela