Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

TJUGOTRE:FYRTIOTVÅ

Publicerad 2015-08-24 12:09:00 i Livet,

Godkväll på er! Att ta sig upp när klockan ringde nollsex:femton imorse tog emot riktigt ordentligt men med en ordentlig dos vilja kom även jag upp tillslut och med fint cybersällskap på bussen började dagen ändå på den bättre sidan. 
Planerna om att vara produktiv och få en del saker från att göra-listan avbockade idag i och med att jag slutade tolv:nollnoll höll inte speciellt bra haha. Somnade direkt när jag kom hem och vaknade inte förrän fyra timmar senare.. Introduktionen på den nya svenskakursen tog tydligen mer energi än vad jag trodde. 

Har i alla fall suttit framför datorn större delen av kvällen med jobb och några favoriter på Skype som sällskap. Tror helt ärligt inte jag skrattat så mycket på länge, ett par timmar att minnas, inget snack om saken. Nu väntar en dejt med kudden innan en lång skoldag.. GODNATT!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela