Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

NYÅRSLISTAN 2014

Publicerad 2014-12-29 22:48:00 i Årsresumé,

 

 Beskriv 2014 med tre ord. Lärorikt, roligt, bäst. 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Varit i Stockholm, tre gånger till och med. (hade som nyårsmål förra året att ha varit där en gång innan årets slut haha), åkt på Identity14 utan att känna en enda människa förutom Lina, börjat övningsköra, shoppat lite för mycket, träffat underbara människor. Det har jag iofs gjort mängder av gånger innan men detta året toppar hittills det mesta.. 

 

 

 

 

Hur har ditt 2014 varit? Sjukt bra!! ♥

Blev du kär i år? -

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma? Finns många, men 14:e februari, 17:e april, 16:e maj, 11-12 oktober & 22:a december. 

 

 

 

 

 

Bästa köpet? Oj, vad svårt. Men jag måste nog säga mina Air Force.

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, resor och mat tror jag, haha. 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja! Att resa, lära känna nya underbara människor, ha kul och umgås med dem jag älskar. 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? Sjukt svår fråga! "On our way", många lovsånger och de flesta radioplågor tror jag. 

Vem har du umgåtts med mest? Haha, en till svår fråga. Lina, familjen, Judith och några fler nära vänner. 

Platser du besökte för första gången under 2014? Stockholm, Österlen.

 

 Har du haft ett förhållande under 2014? Nope.

Vart reste du under 2014? Stockholm, Österlen, Skövde, Värmland, Nyhem.

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015? Bra fråga, det klassiska - kärlek? ;) Nej, men skulle nog säga ett bättre skolår. 

 

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Min födelsedag firade jag med familj, släkt och vänner, fick fina födelsedagssånger och hade det väldigt roligt! ♥ 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Jag tror faktiskt inte det.. 

Vem saknade du? Har saknat ganska många i perioder.

De bästa nya människorna du träffade? Oj. Vet faktiskt inte.. stockholmarna eller Hanna tror jag.

Vad vill du säga till dig själv inför 2015? Fortsätt att ha kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela