Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

LOWER BODY & ABS WORKOUT

Publicerad 2014-12-19 21:26:00 i Träning,

Hej på er!

Som jag lovat kommer här dagens mag-, ben- och rumpövningar. Tro mig - det bränner ordentligt när du är klar. 

Kör dessa nedanstående övningar i superset (utan vila emellan), tre varv. 

 

20 crunches

Plankan 30 sek 

10 sneda crunches  

Squats med skivstång 10x3

 Benpress 10x3

 Cable back kicks 10x3 på varje ben

 Leg curl 10x3 

Leg extension 10x3 

 

På benövningarna ovan använder jag mig av vikter - men jag väljer att inte skriva ut dem, av en enkel anledning. Alla är olika starka från scratch och jag vill absolut inte lägga någon press på er, därför får ni välja själva vilken vikt ni vill använda er av. Kör hårt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela