Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

ÅRETS NÄST SISTA DAG

Publicerad 2014-12-30 12:59:00 i Livet,

 
 

TWO DAYS LEFT. Idag är det näst sista dagen på 2014, hur sjukt känns inte det? Jag är sjukt taggad på nyår och framförallt 2015, ser fram emot vad året har att erbjuda. 

 

Annars då? 

Igår åkte jag, mamma och vovven till mormor & kusinerna och jag passade på att spendera lite tid med vovven och lillkusinen - som inte är så liten längre, blir ju snart 12! - i snön bakom kameran, mysigt det! Idag ska jag ordna lite småfix här hemma, testa en sminkning till morgondagen och göra efterrätt tills imorgon kväll, hörs senare fina ni!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela